O tym że lecę

Pakowanie walizki utrudnił mi wczoraj trzeci sezon Damages – po dwóch pierwszych dostałam bowiem iście małpiego rozumu i uparłam się znaleźć trzeci (nie ma na stronce!) i znalazłam, niestety tylko po angielsku, co jednak nie przeszkodziło mi obejrzeć ciurkiem trzech pierwszych odcinków, podczas gdy walizka leżała odłogiem.

Zresztą.

Jako że biorę tylko bagaż podręczny, a po umieszczeniu wszystkich prezentów, dla mnie zostało już tylko niecałe 3 kilo, jadę w jednych butach (którymi są sandały) oraz jednych dżinsach. Nieliczna reszta to nic nie ważące letnie szmatki, czyli pogoda w ogóle nie ma innego wyjścia niż zachować się przyzwoicie. A w ogóle to chyba walizka mi przytyła czy coś, bo za każdym razem jest cięższa – następnym razem będę chyba musiała jechać w jednych gaciach.

Tym optymistycznym akcentem żegnam się do przyszłej środy. Trzymajcie kciuki żebym nie spadła!

EDIT: Wiadomość z ostatniej chwili i z pociągu: jedyne buty, które biorę ze sobą (na nogach) przed chwilą popsułam wkładając. Jako że było już BARDZO PÓŹNO, naprawiłam je doraźnie przy pomocy zszywacza. Na razie trzyma. Bez odbioru.

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    frotka said,

    ja to zawsze mam problem z pakowaniem
    zapakuję walizkę i potem się okazuje, że te potrzebne rzeczy zostały w domu, a wzięłam takie, których w ogóle nie używam
    kanał ;/

  2. 2

    Barbarella said,

    Doszłam do TEGO odcinka Ally McBeal…

    Zaraz zaczne rzucać pomidorami! Normalnie Dynastia! Jeszcze tylko porwania przez UFO brakuje!

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Frotka: A mnie się tym razem udało! Chyba dobra karma mi się zwróciła, za te prezenty.

    Barbarella: PRAWDA? A obejrzałaś już do końca? Bo ja nie! Damages mnie blokuje! Może jeszcze będzie to UFO…


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

