O porach roku (Manifest)

Niektórzy ludzie są zawsze lekko ubrani, bo im zawsze ciepło. Taki na przykład mój własny rodzony tatuś – zawsze w koszuli z krótkim rękawem, i nigdy nie słyszałam, żeby mówił że mu zimno. Jeśli chodzi o mnie, to też jestem zwykle za lekko ubrana, ale ZUPEŁNIE z innego powodu. A mianowicie takiego, że urodziłam się we wrześniu, jestem zodiakalną Panną, i wierzę w słowo pisane. I jako że oficjalnie mamy teraz LATO, pukam się w czoło i z osłupiałą pogardą patrzę na (dość liczne) pętające się po ulicy egzemplarze w KOZAKACH, PŁASZCZACH i SZALACH. Z tego samego powodu za chińskiego boga nie włożę zimowego płaszcza ani w październiku, ani w kwietniu, w kalendarzu jak byk stoi bowiem odpowiednio JESIEŃ, bądź WIOSNA.

I z tych oto, wyżej wymienionych powodów we wtorek wieczorem upchnę w walizce letnią garderobę, bo JADĘ DO POLSKI LATEM. O. Rzekłam.

komentarzy 6 so far »

  1. 1

    Dopóki nie dostaniesz zapalenia jakiegoś to takie manifesty, chodzenie wg pory roku a nie pogody mają sens ;p potem to już tylko siedzieć i płakać 😉

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Iiiiiiiiiiiiiiitam. Ja nie bywam chora. A kozaków w sierpniu nie włożę i KONIEC!

  3. 3

    synafia said,

    Znaczy na kawę wpadniesz, tak? 🙂

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Ogólnie bardzo chętnie, ale tym razem chyba mi Wawa nie będzie po drodze…

  5. 5

    Anonim said,

    A my w czwartek nad morze wyjezdżamy na kilka dni…………. Chyba, że dlużej bedziesz 🙂

  6. 6

    Mariposanegra said,

    O nieeeeeeeeeee, do następnej środy tylko 😦


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

