O dramacie

Jako że ostatnio rozpaczliwie łaknę porządku i harmonii, a również bo zginęła mi ulubiona koszulka z Ramones (ta na 10letniego chłopca), zabrałam się wczoraj za porządkowanie szafy. Koszulkę z Ramones znalazłam, czemu nie. Oprócz tego odkryłam  prawdziwy dramat. Rewizja szafy wykazała bowiem niezbicie, że posiadam jakieś dwa miliony spódniczek – szerokich, wąskich, mniej krótkich, więcej krótkich, głównie w kwiatki, z których większość jednak bardzo dawno nie oglądała światła dziennego, a to z bardzo prostego powodu, mianowicie ponieważ NIE CIERPIĘ RAJSTOP. A w związku z tym że tutejszy klimat nader rzadko przypomina Karaiby, prawdziwą okazję do włożenia spódnicy bez rajstop mam jakieś dwa razy do roku. (No dobra, znowu przesadzam, ale niedużo.)

I tak sobię myślę: CO TERAZ???

(Dodam, że legginsów nie cierpię JESZCZE BARDZIEJ i w ogóle uważam, że musiał je wynaleźć jakiś zwyrodnialec.)

 

PS Z roboty mnie jednak nie wyrzucili, w ogóle szefowa zareagowała dość beznamiętnie, znaczy mogę sobie pozwalać na takie numery częściej, czy co? Co do profesora, zdecydowałam że trudno, będę nieuprzejma i napiszę do niego jeszcze raz, co do tego od jednego kierunku ruchu, to wiedziałam że nie mam oczekiwać NICZEGO przez te dwa tygodnie i właśnie to się dzieje: NIC. Czyli spoko. Ommmmmmmmmm.

 

Komentarze 4 so far »

  1. 1

    synafia said,

    pończoszki? hm?

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Na nic. Nieważne jak to wykończone górą czy dołem, nie podobają mi się źadne nylony na nogach.

  3. 3

    synafia said,

    No to w istocie klops.
    Ale spódnic nie porzucisz przeca.

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Fszyciu! Na razie noszę jakcięmogę bez. Dobrze że ja chora nie bywam.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

