Głównie o sukience

Ja wiem, że ja tylko o jednym, ale ostrzegałam, więc reklamacji nie uwzględnia się. Otóż nabyłam pierwszą w życiu Perfekcyjną Letnią Sukienkę (pierwszą, gdyż, w odróżnieniu od innych czołowych faszionistek internetu, fanką sukienek nie jestem. Może dlatego że odbierają mi pole do popisu i podcinają skrzydła mojej nieokiełznanej fantazji (ahahahahaha) – JEDNA szmata i już jestem ubrana?), naprawdę perfekcyjną, bez ramiączek ale z możliwością wiązania na szyi, w łączkę, łagodnymi falami opływającą moją wiotką kibić… (ekhm), Z PRZECENY. No. I teraz, JAK MI, KURWACHOLERAPSIAKREW, NIE BĘDZIE CHOCIAŻ JEDNEGO PARSZYWEGO DNIA TEGO TAK ZWANEGO LATA, W KTÓRYM BĘDĘ MOGŁA OWĄ WŁOŻYĆ, TO NORMALNIE NIE WIEM.

No nie wiem.

(A poza tym, to chciałam zarekomendować serial na znanej nam tutaj stronce, nazywa się Love bites i jest tak dobry, ale to tak dobry, że śmiałam się jeszcze piętnaście minut po tym, jak pojawiło się znienawidzone YOU HAVE WATCHED 72 MINUTES OF VIDEO TODAY (SO WHAT???))

(PS Czy Wy słyszeliście, żeby touchpad nazywał się po polsku GŁADZIK????)

PS 2 A moje letnie ałtfity wyglądają ostatnio więcej tak:

Komentarze 2 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    na komunikat jest sposób, ale chyba tylko przy necie bezprzewodowym – rozłączyć i połączyć z powrotem, znaczy się net – i już można oglądać dalej 🙂
    ja ostatnio weszłam w Haven 😉

  2. 2

    Mariposanegra said,

    No popatrz, na to nie wpadłam!


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

