O mojej ulubionej porze roku

Nie powiem, ledwo powłóczyłam nogami w tym tygodniu, ale jak w środę weszłam do Mango i zobaczyłam te charakterystycznie posegregowane wieszaki, jednakowoż jeszcze bez pomarańczowych naklejek na metkach, zmrużyłam chytrze oczy, uniosłam (w duchu) palec wskazujący i pomyślałam ACHA! Nie ze mną te numery Brunner! Po czym upatrzyłam sobie kilka interesujących egzemplarzy i wyszłam z nowym duchem, który uprzednio na widok owego zaszeregowania wieszaczków wstąpił we mnie był. Następnego dnia z triumfem zakupiłam już za pół ceny topik w groszki oraz spódnicę w paski (piękną, mówię Wam, z pomarańczowym sznurowadłem w talii) i w tym samym momencie, rzecz jasna, temperatura spadła do szesnastu stopni i zaczęło padać. Ale fakt jest faktem: rozpoczęła się moja ulubiona pora roku! PORA WYPRZEDAŻY.

A poza tym, to myślę sobie melancholijnie, że jak facet zgadza się (Z ZACHWYTEM) oglądać ze mną w knajpie półtoragodzinny kryminał o zamordowanej piłkarce, bez przerw na reklamy, w języku z którego rozumie jakąś połowę i niespecjalnie przepada za kryminałami, i na końcu jest tak samo zachwycony jak na początku, to  ja (w obliczu wydarzeń przeszłych) właściwie sama nie wiem, co o tym myśleć.

Ale przynajmniej to nie Irlandczyk.

Komentarzy 5 so far »

  1. 1

    synafia said,

    Tak Cię czytam i czytam i ugruntowuje się we mnie przekonanie, że świetnie dziś wyglądasz! 🙂

  2. 2

    Mariposanegra said,

    A co…? Dlatego że nadal jest 16 stopni i kropi i nie mogę włożyć spódnicy ze sznurowadłem…? 🙂

  3. 3

    synafia said,

    Byłam pewna, że już ją masz na sobie 😉

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Hyhyhy, no nie, do pracy to trochę mi się wydała nie teges, ale w piątek wieczorem miałam 😀

  5. 5

    synafia said,

    Czyli miałam rację, wyglądasz świetnie! Tylko że miałam ją w piątek 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

