O tym że chyba nie lubię happy endów

No wiecie co. Happy endy w Ally McBeal??? W barze same obściskujące się parki i śpiewająca Renee? No nieeeeeeeeee, jakbym chciała oglądać takie widoki, to bym se obejrzala komedię romantyczną, pfui. Położyłam już nieco nadziei w byłej nie-żonie Roberta Dałneja Dżuniora, a tu guzik. Iiiiiiiiiiiiiiitam.

Jutro za to, pod presją społeczną, idę do kina na X-Menów. Pfui.

Poza tym co. Klękła mi bateria w wadze i to zdecydowanie LEPIEJ. Postanowiłam nie kupować nowej, dopóki nie zacznę na nowo biegać, bo te cholerne wojaże zrobiły mi źle na samodyscyplinę, i nowa plisowana spódniczka w gumkę (czuję się zupełnie bek tu de ruts, takie spódniczki nosiłam ostatnio chyba w podstawówce), zakupiona jak zwykle bez mierzenia w rozmiarze 36, wprawdzie nie obciska mi gumką talii i wymaga jakby paska, ale za to pod paskiem prezentuje obrzydliwe wybrzuszenie. (Miałam ją dziś na sobie z kraciastą koszulą i botkami z frędzelkami i wyglądałam wypisz wymaluj jak doktor Queen. Dobrze, że chociaż kapelusza sobie poskąpiłam.)

Niech no ja się pozbieram do kupy po tym urlopie, bo jak nie, to normalnie nie wiem.

komentarze 4 so far »

  1. 1

    synafia said,

    Ty wiesz, ja też mam obsuwę z bieganiem, chociażem nie wojażowała. To może ja nakrzyczę na Ciebie, a Ty na mnie? I pobiegniem?

  2. 2

    agnieszka said,

    tendencja dołująca w kolejnych odcinkach powróci, tak że bądź dobrej myśli 😉

  3. 3

    Mariposanegra said,

    Synafia: Proszę natychmiast porzucić to obmierzłe lenistwo, pomyśleć o tkance łącznej i ftejchfili postanowić sobie w najbliższym wolnym momencie pójść pobiegać! A-le-już! Bo skontroluję i będzie Ci głupio!

    (Dobrze tak? Bo ja właśnie byłam, juhuuuuuuuuuuu!! :))

    Agnieszka: No to chwała Bogu, bo niedobrze się robiło od tego cukru! Już myślałam że do dołowania zostanie mi tylko Nelle 🙂

  4. 4

    synafia said,

    O jak Ty byłaś, to ja już nie mam wyjścia, muszę iść biegać żeby się nie okazać totalną dupą wołową 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

