O cenach niemieckich kolei

Nabyłam sobie wczoraj bilet na pociąg do Amsterdamu. Nabywszy, popadłam w szczytową euforię, za bilet zapłaciłam bowiem tam i z powrotem MNIEJ niż Viki w ubiegły weekend za bilet do Düsseldorfu. Przy czym, jak uprzejmie informuje Pan Gugiel, odległość do Amsterdamu wynosi 193 kilometry, do Düsseldorfu zaś 85. No i przede wszystkim – do Amsterdamu jadę przecież pociągiem ZA GRANICĘ!

Pomyślawszy to ostatnie, jakoś mi euforia sklęsła, uświadomiłam sobie bowiem, że to właśnie DLATEGO bilet był niedrogi.

Skomentuj

