Jestem panem duszy swojej

Najlepsza z dzisiejszego dnia była paczuszka z bluzą z myszą, powiem szczerze. Bluza z myszą rozjaśniła mi mroki dzisiejszego dnia.

Po czym urządziłam sobie Bardzo Spokojny Wieczór, podczas którego rozczarowała mnie CIĘŹKO Ally McBeal – myślałam że ten Robert Dałnej Dżunior będzie jej się dłużej opierał. A Mark wygląda na to, że jednak zerwie z kobietą z penisem. How przewidywalnie.

I w ogóle.

Dawno nie zaglądałam do horoskopu.

(Panny mogą czuć się rozkojarzone i rozproszone – AHA.)

Skomentuj

