O mnie, poniekąd

Po pierwsze primo to ZGROZA oraz ojezusienazareński, więc mówicie że ŚNIEG????? I że to nie dofcip tszeciomajowy???

A po drugie primo to straszliwie się pomyliłam. Myślałam, że na samopoczucie dobrze robi odrobina atencji Z JAKIEJKOLWIEK BYLE MĘSKIEJ STRONY, i otóż nic podobnego. Byłam dziś bowiem umówiona z tym co go ostatnio tyłem pokazywałam, na osiemnastą, i już wczoraj mój entuzjazm był bardzo, ale to bardzo umiarkowany, ale dziś o czternastej poczułam, że normalnie NIE MA MOWY. Na myśl o spotkaniu dostałam gęsiej skórki i parchów, powalczyłam więc chwilę ze sobą, po czym wysłałam tchórzliwego i haniebnego esemesa z informacją, że okropnie mnie boli głowa. I tak trochę się teraz zastanawiam nad przyczynami owej awersji, bo mi w końcu chłopak nic nie zrobił, po wierzchu był nawet całkiem znośny i ładnie pachniał, i dochodzę do wniosku że zdyskwalifikowało go nieludzkie zdyscyplinowanie. No bo błagam – ja od nikogo nie wymagam żeby dla mojego widzimisię się urżnął w czarnoziem, wrócił do domu na czterech, zaniedbał obowiązki i został wyrzucony z pracy, ale żeby spotkać się w piękny letni dzień z grupą wesołych, zrelaksowanych osób, nie docenić wysiłków osób, które próbują ze względu na niego mówić po niemiecku, mimo że nie jest to nawet w połowie tak rozrywkowe jak mówienie po hiszpańsku, iść z nimi na drinka, i zamówić o dziewiętnastej godzinie PIWO BEZALKOHOLOWE BO JUTRO TRZEBA RANO WSTAĆ????? Oraz siedzieć potem z osobami (pijącymi piwo normalne, mimo że NOTA BENE TEŻ NASTĘPNEGO DNIA MUSZĄ RANO WSTAĆ) i boleściwym wyrazem twarzy, nudząc się jak mops, co jest zrozumiałe, bo trzeźwy z nietrzeźwymi się nie dogada, niezależnie od stopnia alkoholizacji nietrzeźwych…???

(I rzecz jasna nie chodzi mi tu bynajmniej o PIWO, a o NASTAWIENIE)

Nie wiem, może ja się nie znam i nie potrafię docenić prawdziwych cnót, ale odrzuciło mnie to jak zapach cyjanowodoru, w kwestii sampopoczucia natomiast, to jedyne, co aktualnie odczuwam na myśl o męskim rodzaju, to ta gęsia skórka i parchy. Serio, wolę buty.

Skomentuj

