O bąblach i przyszłości

A dziś to od samego rana siedzę i przepowiadam sobie najbliższą przyszłość za pomocą gierki Bubble Trouble, która polega na zbijaniu bąbli. („Jak mi wyjdzie powyżej dwóch i pół tysiąca, to…”)

Bubble Trouble w roli Pytii na trójnogu sprawdza się tak, że powinnam natychmiast iść i utopić się w wychodku, zamiast przedłużać mój marny żywot na tym łez padole, bo przyszłość, jeśli wierzyć bąblom, rysuje mi się w bardzo czarnych barwach.  (A szczególnie poniedziałek, jeśli wbrew opinii bąbli zrobię to, co zamierzam zrobić.)

(Albo wyszłam z wprawy i dlatego cholernych dwóch i pół tysięcy nie mogę zbić)

Poza tym byłam na przepięknym filmie The King’s Speech, który gorąco polecam, bo mimo akcji opowiedzianej w dziewięciu słowach (przyszły król Anglii się jąka i zatrudnia terapeutę w celu nauczyć się wygłaszania mów) wzbudza emocje, jest ciepły, zabawny, ze wszech miar pozytywny i napełnia uszy cudownym brytyjskim akcentem. No i łzy ciekły mi jak grochy raczej często, ale to może świadczyć o mojej (chwilowej) labilności, więc nie wiem czy wzmiankować.

Trzynasta dochodzi, możliwe że powinnam iść pod prysznic…

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    Ja na początku kariery pana Adama Małysza wróżyłam sobie z jego skoków 😀

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Hehehehehe, ja czasami jeszcze sobie wróżę ze skrzyżowania – jak mi się uda przejść bez zatrzymywania na wszystkich trzech semaforach na zielonym, to… 😀

  3. 3

    jaga1973 said,

    O, tak też wróżyłam 😀 Z poprzedniego miejsca zamieszkania jadąc tramwajem/autobusem do pracy mijałam po drodze cztery sygnalizacje świetlne (w ciągu niecałych 10 minut…) i jeśli na wszystkich było zielone to miałam mieć lekki dzień w pracy 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

