Your head will collapse if there’s nothing in it

Więc dziś minus dwa i ponuro. Znakomite okoliczności przyrody do wpadania w dół. Do tego ciągle jeszcze smarkam posępnie, śmierdzę eukaliptusem, oraz znaczę swój teren niezliczonymi ilościami zużytych chusteczek. Z rozpaczy, żeby całkiem nie mieć poczucia że NIC nie robię, wzięłam się wczoraj za prasowanie i wyprasowałam taką stertę, że szybko przestała mi się ona mieścić na półeczce pod deską do prasowania.

A wczoraj to jeszcze przyjechała z wizytą argentyńska imienniczka i myślałam że umrę ze śmiechu. Rozmawiałyśmy bowiem o bratanku imienniczki, dwudziestoczteroletnim, bo imienniczka to tak zwana pęknięta guma, jak sama przyznaje, i raczej zaskoczyła rodzinę swoim przybyciem, a cały wic polega na tym, że ten bratanek się właśnie zakochał. Według naszych wysublimowanych gustów dama jego serca wątpliwej jest urody, więc imienniczka, z żywej troski rzecz jasna, obficie i na każdym kroku daje wyraz niesmakowi, i oglądając zdjęcia z jakiegoś wesela, na którym gościł bratanek wraz z wybranką, spytała sucho wyżej wymienionego czy ta jego laska, jaśniejąca srebrną kiecką jak ta zorza polarna, to się może folią aluminiową na to wesele owinęła była. Bratanek się podobno okropnie obraził, ciekawe dlaczego.

Poza tym to STRASZNIE DAWNO sobie nic nie kupiłam i trochę mnie podgryza. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

komentarze 2 so far »

  1. 1

    jacekk said,

    Dziś światowy dzień walki z depresją, więc się nie załamuj 🙂
    a do tego u mnie nie -2 ,ale – 9!! choć słonecznie 🙂

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Uiiiii, serio z tą depresją?? Dobra, to jutro sobie wpadnę.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

