Just like you said it would be

Wykonałam dziś normalnie taką scenę, jakiej nie powstydziłaby się żadna gwiazda Holiłudu, wylazła ze mnie DIVA, z tych co już ich nie ma, panie dziejku.

Bo kurde, robię w końcu za tę gwiazdę, nie?

Więc jak dzisiaj chłopaki chcieli ze mną zrobić wywiad PO ANGIELSKU, pozwoliłam udrapować się w fotelu, z własnej woli upudrowałam nos, dałam im w spokoju ustawić światła, kamerę i przypiąć mi mikrofon, wysłuchałam jaka to jestem foto- i wideogeniczna, po czym oznajmiłam że nie ma mowy, ja po angielsku nie mówię i odmówiłam współpracy. Zaparłam się zadnimi kopytami, zaniemiałam i postanowiłam że walkowerem to oni mnie nie wezmą, ja nie wezmę do ust obrzydłego języka i nie pójdę jak ta głupia owca na rzeź. I tak bite trzy godziny. Bi-te.

Nie wiem doprawdy, co za złe we mnie wstąpiło, w horoskopie o tym nic nie miałam, w każdym razie stojącemu za kamerą Irlandczykowi dałam się poznać z NAJGORSZEJ strony (Wisam po tym letnim skakaniu do jeziora i cyrku z nim związanym, był już przygotowany), nie wiem ile razy pokazałam im i kamerze środkowy palec oraz JĘZOR, aż w końcu się zmęczyłam, oklapłam, straciłam do siebie samej cierpliwość, wzięłam się w garść i wywiadu udzieliłam.

I teraz tak myślę że to ani chybi demon, BYŁ DZIŚ WE MNIE DEMON, czuję to.

 

(A CZY WY WIECIE JAKI SEKSOWNY MOŻE BYĆ IRLANDZKI AKCENT IRLANDCZYKA????

Aaaaaaaaaaa!

Rozpłynęlam się jak masło w mikrofali.)

Skomentuj

