Dzieńdobry, proszę mnie dobić.

Informuję uprzejmie, iż dziś JESTEM ZOMBIE. Nie spałam CAŁĄ NOC albo i więcej, worki pod oczami kończą mi się na wysokości kącików ust, natomiast jeśli chodzi o kolor, są sinoczarne. Te worki znaczy. A wszystko dlatego, że oczarowałam wczoraj mężczyznę tiszertem z Ramones (tym na dziesięcioletniego chłopca) i trochę nie wiem co z tym faktem począć.

Poza tym moje przytycie okazało się jakieś wybrakowane, bo dziś rano waga pokazała znowu minus te dwa kilo. Po dwóch dniach. Znaczy za dwa tygodnie, jeśli zechcę, będę ważyć 36, tak? No ja nie wiem.

Odebrałam wczoraj od szewca moje botki z frędzelkami i chyba będę je dziś tulić w objęciach cały dzień, tak się STĘSKNIŁAM.

komentarze 4 so far »

  1. 1

    aselniczka said,

    Moja droga, dwa kilo to taka trochę, da licenca, większa kupa.

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Hyhyhyhyhyhyhy, Asło jak zwykle niezawodne 🙂
    Rację masz, daragaja!

  3. 3

    Jezus, a ja trzeci dzień zapominam odebrać kozaków od szewca, jeszcze mi je sprzeda na allegro czy coś. Nurtuje mnie to – co robi takie szewc, jak ktoś nie odbierze butów? Zapomni, albo umrze, wyjedzie, cokolwiek. I co, tak trzyma? Sprzedaje? Wyrzuca?

  4. 4

    Mariposanegra said,

    Ha! Nawet rozmawiałam o tym ostatnio z moim! (szewcem) Otóż mój trzyma ROK (dlatego wprowadził ostatnio zapłatę z góry, bo ludzie nie odbierali) a potem wyrzuca.


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

