Antes muerta que sencilla

Dzisiaj wstałam potwornie wcześnie, a wstawszy, zaczęłam mieć dylemat. Butowy.

Bo tak:

Moje najwygodniejsze na świecie botki na koturnie, wysokie potwornie i optyką przypominające nieco obuwie ortopedyczne dla tych, co mają jedną nogę krótszą, ale w mojej opinii piękne i przede wszystkim ROBIĄCE NOGI, w których dawałam się Joanowi ciągać po Montjuicach i Parkach Guell i ogólnie przemierzyłam całą Barcelonę wzdłuż i wszerz, znajdowały się u szewca.

Najnowsze, brązowe zamszowe botki z frędzlami, te, od których odpadł mi flek, znajdowały się w mojej torebce (serio, mam taką dużą torebkę), w celu zaniesienia ich do szewca, bo ODPADŁ MI FLEK.

Pantery były w porządku i nic im nie brakowało, ale były panterami.

A ja musiałam, po prostu MUSIAŁAM włożyć mój najnowszy sweter w renifery. (Sami rozumiecie, pantera w towarzystwie reniferów… trochę nie teges.) Do swetra natomiast pasowały mi WYŁĄCZNIE botki, i WYŁĄCZNIE obcasy. Nie będę sobie przecież psuła swetra nieodpowiednim obuwiem, na przykład PŁASKIMI KOZAKAMI! No litości.

Tak więc z domu, w celu stać cztery godziny w robocie, a potem zakupić prezenty dla różnych członków rodziny, wymaszerowałam (z podniesionym czołem i) odziana w szalenie seksowne, bardzo ładne i POTWORNIE niewygodne zamszowe botki na wyjątkowo chybotliwym, dziesięciocentymetrowym obcasie. Targając w torebce botki do szewca.

I odnoszę teraz nieodparte wrażenie, jakoby moje stopy (a dokładniej rzecz ujmując tak zwane śródstopia) przez ostatnie sześć godzin z hakiem znajdowały się w imadle.

A tak w ogóle to przestanę chyba pisać tu o facetach (facetach? ahahahahahaha) i ograniczę się wyłącznie do butów. Jestem zdania, że to dużo bardziej wdzięczny temat.

 

PS A dziś na wyprzedażach zakupiłam sobie dwie koszulki po 3 euro każda – jedna z Ramones, druga z AC/DC. Obie na dziesięcioletniego chłopca o wzroście 146-152. NIE WIEM CO O TYM SĄDZIĆ – mam gabaryty dziesięcioletniego chłopca????

Skomentuj

