Remember me, special dreams

Normalnie jestem dziś w takim nastroju, że najchętniej bym wzięła jakiś przedmiot, ciężki a poręczny, o, mój tablet w paseczki na przykład by się nadał, i tym tabletem waliła po łbie wszystkich dookoła. Jak leci. Ale ze szczególnym uwzględnieniem niektórych mieszkających w Barcelonie osób KTÓRE MAM NA MYŚLI. Albo wlazła na piąte piętro i zrzucała z okna na piątym piętrze doniczki z kwiatkami. Ceramiczne. Najchętniej z kaktusami.

Jak to by było PIĘKNIE.

Odpadł mi flek w nowych butach. Który to fakt byłam uprzejma zauważyć dopiero po powrocie do domu, i przejściu na tym gołym obcasie bez fleka miliona kilometrów. (Jeśli chcemy osądzać po DOPRAWDY pożałowania godnym wyglądzie obcasa.) A idiotyczny szewc czynny do idiotycznej osiemnastej i w tym tygodniu w żaden żywy sposób nie dam rady zanieść obuwia do reanimacji.

 

Bardzo, naprawdę bardzo jestem dziś nieżyczliwie nastawiona do świata.

Idę słuchać Bekstrit Bojs.

Skomentuj

