Du machst auf, da steh ich ohne Kopf vor dir

Noc ciemna, godzina późna, a ja tak nie chcę. Chcę zapomnieć, nie myśleć, nie widzieć i nie wiedzieć. Nie chcę filmów pod czaszką, które mi spać nie dają, myśli, które mi depczą zwoje mózgowe, śmiałych scenariuszy i stu tysięcy okropnych scen na sekundę.

Nie chcę żeby dla mnie był ktoś, dla kogo ja nie jestem.

Nie zgadzam się i już.

I nawet kropla wody na kranie nad umywalką miała przed chwilą postać trupiej czachy, i szczerzyła się ze mnie ta czacha szyderczo. Serio.

Skomentuj

