Różnice w percepcji

Moja przyjaciółka Viki pisze mi na ścianie, tfu, to się po polsku chyba tablica nazywa, na fejsbuku znaczy, no więc pisze mi po hiszpańsku, chociaż z akcentem w przeciwną stronę, rozdzierające Gdzie jesteś???? Ciebie NIGDY nie ma onlajn!!!

Dziwne, ja tam mam wrażenie całkowicie odwrotne.

Dziś na przykład wpatruję się wybałuszonymi oczami w symbol dwóch dymków i przysięgam że jeszcze godzinę i wylezą mi z orbit!! Oczy nie dymki.

******************

Chociaż właściwie mogę se już na dziś darować, pocztę i tak mi zamknęli.

Skomentuj

