it’s going to be interesting

Sama nie wiem, chyba tylko dlatego, że mam dziś potwornego kaca, w głowie łupie mi młot pneumatyczny (wprawdzie nie wiem dokładnie, co to jest młot pneumatyczny, ale bardzo mi się zdaje, że coś szczególnie głośnego), i myślę w tempie zdychającej krowy, jeśli te ruchy w moim otępiałym mózgu w ogóle można nazwać myśleniem, nie zdenerwował mnie ten mejl tak, jak powinien był mnie zdenerwować.

Ba, prawie na mnie wrażenia nie zrobił.

Coś mi mówi, że zobaczymy się prędzej niż się spodziewasz.

Que te den por culo.

Skomentuj

