Dialog (tak mi się przypomniało)

Po mojej pierwszej samodzielnej wyprawie na miasto.

Joan: I co? Nie okradli cię?

ja: Nie, a bo co?

J: A nic. Znaczy szczęście miałaś.

ja: (z godnością oraz pewną dozą dumy) Wiesz, zdaje się że nie wyglądałam na turystkę.

J: (podejrzliwie, przyglądając mi się z gwałtownym zainteresowaniem) Co ty powiesz, nie?

ja: Nie… wszyscy zwracali się do mnie od pierwszego kopa po hiszpańsku… Rozumiesz, nie po angielsku czy coś.

J: Taaa… Bo tu Hiszpania jest, i prawie nikt nie zna angielskiego…

Skomentuj

