Może tylko się łudziłam, może lekko pogubiłam

Im dłużej się nad tym zastanawiam (a zastanawiam się praktycznie bez przerwy), tym bardziej jestem wściekła.

Wczoraj bezpieczniej było do mnie nie podchodzić, nawet z kijem, że o bez nie wspomnę, a oczęta moje anielskie ciskały tak zwane gromy. Dzisiaj uczucia bulgoczą w środku mnie i jak tak sobie pobulgoczą jeszcze 9 dni, to spotkanie ze mną w najpiękniejszym mieście HIszpanii będzie niebezpieczne nawet dla wygłodniałego lwa.

Ale w Hiszpanii zdaje się że nie ma lwów.

Skomentuj

