Con la frente marchita

Nie było mnie, ale już jestem. W domu byłam. W Polsce. U tatusia. Ponadużywać polskiego uczciwego alkoholu i najeść się polskich dobrych rzeczy. I od razu drugiego dnia byłam uprzejma rozłożyć się na tak zwaną grypę żołądkową, możliwe że wirusa, możliwe że rota, w każdym razie faktem jest, że w wyniku owej grypy bądź rota, odkryłam zupełnie nowe obszary semantyczne wypowiedzenia brzuch mnie boli, a dwa kolejne dni spędziłam trzymając w objęciach muszlę klozetową. Dwa następne natomiast, trzymając się za obolałe mięśnie oraz jedząc suche bułki, banany, jogurciki naturalne i popijając to wszystko słabą herbatką miętową tudzież napojem izotonicznym, coby się całkiem nie odwodnić. Uczciwy polski alkohol w postaci piwa tyskie dane mi było spożyć dopiero ostatniego wieczoru, w ilości sztuk jedno. I pół. Bo piwo, jak przeczytałam w gazetce telewizyjnej supermarketu Biedronka, też ma właściwości izotoniczne! I tak teraz wypoczęta, wyspana jak rzadko, ze zrzuconymi dwoma kilami, wróciłam do normalnego życia, w którym od razu przywitała mnie ulewa.

A herbatki miętowej to chyba już w życiu do ust nie wezmę.

ps Tytuł notki to piosenka Joaquina Sabiny, będącego oficjalnie mężczyzną mojego życia, której to piosenki słuchałam jakieś osiem milionów razy w dzisiejszej długiej i wyboistej drodze powrotnej.

Komentarze 2 so far »

  1. 1

    czytelniczka said,

    piwo Tyskie, piwo Lech w niemieckich Realach tez mozna dostac. i nie byl to jednorazowy rzut, ciagle tam sobie jest dostepne.
    a Woolworth sprowadzil Michalki, batony Danusia i inne polskie slodycze, tez to ponoc nie jest chwilowa akcja.
    (czy u Ciebie Woolworth jakis jest to nie wiem, ale Real z pewnością sie znajdzie:-)

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Oh, dzięki za info! Ja tutaj jeszcze ani razu w żadnym realu nie byłam, ale dobrze wiedzieć na wypadek, gdyby mi się uczciwego polskiego piwa zachciało 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

