Najtrudniejszy pieeeeeeeeerwszy krok

Dotarło do mnie niedawno, że perspektywa bycia studentką w wieku lat na przykład 58 wydaje mi się jakoś mało pociągająca. I że w związku z tym powinnam się w końcu zebrać w sobie, wziąć i napisać tę magisterkę, w przeciwnym bowiem przypadku owa perspektywa ma dużą szansę stać się rzeczywistością.

Dokonawszy tego wielkopomnego rozpoznania, dzisiejszego przedpołudnia wzięłam i poszłam. Do biblioteki. Zasiadłam przed zdigitalizowanym katalogiem i z zapałem jęłam wpisywać słowa kluczowe związane z moim tematem. Po 10 minutach i rezultacie „0 spełniających kryteria wyszukiwania” zapał zniknął był jak sen jaki złoty. Po półgodzinie i rozszerzeniu zakresu słów kluczowych, zęby zaczęły mi same zgrzytać, a palec na myszce nerwowo podrygiwać, bo w charakterze rezultatów wyszukiwania wylazły mi same słowniki, a słowniki to ja sobie mogłam nie powiem gdzie wsadzić. Zdecydowana nie wyjść z niczym choćby nie wiem co, w przypływie rozpaczy wpisałam do wyszukiwarki najogólniejsze z możliwych słowo español i w kwestii ilości trafnych nie mogłam już narzekać, wyszukiwarka wypluła mi 1257 pozycji. Wzdychając tak, że spadły mi tyłem papiery ze stołu oraz robiąc głupie miny do monitora, zaczęłam niemrawo przekopywać się przez 1257 tytułów. Po rzetelnym przejrzeniu wszystkich, znalazłam w końcu pozycję pasującą jak ulał do tematu. JEDNĄ. Ale za to doskonałą, i z migającym zielonym statusem dostępności, co było już niewąskim sukcesem.

Chwilowo jakość musi mi wystarczyć za ilość. I jestem granitowo przekonana, że ta dzisiejsza wyprawa do biblioteki była jednym z trudniejszych kroków. Prawie jak odpięcie trzech pinesek. Amen.

1 Response so far »

  1. 1

    trzech pinesek… heh…

    🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

