Znowu

(Czy na tym blogu był już wpis pod tytułem Znowu? Możliwe. Więc znowu Znowu)

Znowu jakby nieco chce mi się wyć. Znowu mam ochotę zabrać zabawki. Nirwana odleciała mi w niebyt, a ja czuję, że największym debilizmem wszechświata było myślenie że wszystko jest proste.

I zobaczyłaś jaki on naprawdę jest i czego szuka… Czy naprawdę zobaczyłam? Właśnie taki jest naprawdę? A to co widziałam do tej pory, to co sam mi pokazał, czy to w takim razie nie było naprawdę???????

Czuję jak mi głowa kwadracieje, nie jestem w stanie wytłumaczyć nawet sama sobie dlaczego mnie to tak rąbnęło. I najbardziej pociągającą opcją wydaje mi się yo me piro, chao. Nic nie zrobię, nic nie powiem, z niczym nie będę nikogo konfrontować, w końcu nie mojej babci piegi, nie pozwolę żeby mnie bolało. Będę pierdolonym kwiatem lotosu.

Skomentuj

