Ale za to niedziela…

W niedzielę wszystko się zmieniło. W niedzielę, niewątpliwie za sprawą odbytej rozmowy telefonicznej z Nowym Jorkiem i drugiej, fejsbukowej z Santiago de Chile, postanowiłam przestać siedzieć na tej kanapie niczym wybrakowana ofiara losu, podczas gdy on bawi się w najlepsze w Hamburgu, o pardą, w kongresie bierze udział, czy też konferencji, i zajęłam się intensywną aktywnością. Najpierw zmieniłam piżamę na dresy, chwyciłam hantle i poszłam pobiegać, równą godzinę, w promieniach późnoletniego słońca. Potem rzuciłam okiem na nadesłane mi wczoraj najnowsze zlecenie, będące niewątpliwym podarunkiem miłościwej Opatrzności, zdenerwowałam się myślą, że jest to tylko korekta, i jak ja tu mam pracować, gdy sama bym wszystko inaczej przetłumaczyła, z tego zdenerwowania zrobiłam się głodna, zrobiłam więc sobie obiad, co było ewenementem na skalę światową, i napełniona nowym duchem wróciłam do zlecenia. Potem, znudzona tematem i na nowo zdegustowana pomysłami tego jakiegoś tłumacza, którego miałam korygować, postanowiłam napisać i wysłać zaległy tekst do mojej drugiej pracy.

A potem stwierdziłam, że dobra. Przestanę się wygłupiać z pomysłem nieodbierania telefonów, jak dotąd zresztą niezrealizowanym, bo na razie żaden telefon nie zadzwonił. Porozmawiam z nim i nawet nad Jezioro Bodeńskie pojadę. Bo tam ładnie. Pojadę pod jednym warunkiem. Że to on wystąpi z taką propozycją. Znaczy, że ten telefon zadzwoni.

Komentarze 3 so far »

  1. 1

    Quierro de vida! said,

    Co oznacza „se trata de”? Wiem że jest to w języku Hiszpańskim

  2. 2

    Mariposanegra said,

    Nie jestem wprawdzie „słownik”, ale odpowiem. Oznacza „chodzi o”.

  3. 3

    Quierro de vida! said,

    A no tak, zapomniałem 😛
    Wielkie dzięki 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

