Od wczoraj

nie mogę wyjść ze zdumienia. I mam nadzieję, że jak w końcu wyjdę, to i wrócę. Pomyliłam się bowiem sromotnie w ocenie własnego poziomu opanowania hebrajskiego! Po egzaminie miałam bowiem bardzo silny niesmak i ugruntowane zdanie na temat własnej inteligencji, jak również chęć naplucia sobie na buty za niedotrzymanie solennie złożonej sobie na początku semestru obietnicy uczenia się systematycznie. A tu wczoraj o godzinie 15.27 otrzymałam imejla od pani doktor habilitowany teologii, będącej moim wykładowcą, że egzamin poprawiony i wyniki w internecie wiszOM. To polazłam ci ja smętnie do internetu, spod zwieszonej głowy łypłam jednym okiem na tabelę Excel i zaraz łypłam po raz drugi, trzeci i dwudziesty piąty, używając obojga oczu i nie wierząc, bo obok mojego osobistego numeru stała jak byk ocena 2,0, co w tutejszym odwróconym systemie oznacza pełną czwórkę!!!! Do wieczora czekałam jeszcze na imejla z zawiadomieniem, że pani doktor habilitowany teologii bardzo przeprasza, ale pomyliła się w przypadku jednej studentki i to 2,0 oznacza liczbę zdobytych punktów na przykład, ale nie, nic ni przyszło. Jak dotąd. Więc trwam sobie w ogłuszeniu, feliz como una perdiz, i nie rozumiem za Chiny ludowe komunistyczne, skąd ta ocena, skoro ja naprawdę nie wiem o czym był tłumaczony przeze mnie tekst, a że głowny bohater był płci męskiej a nie żeńskiej, zorientowałam się dopiero w piątym zdaniu, w którym jak byk stało I powiedział do niego. I które to zdanie doprowadziło mnie do światłego wniosku, że nie ma innej opcji jak ta, że mam do czynienia z dwoma panami.

Więc jeśli jutro jeszcze jakimś cudem nie obleję egzaminu ustnego, kupię sobie butlę szmpana i wypiję go sama, za zdrowie własne i pani doktor habilitowany teologii. Szalom!

Skomentuj

