Obawiam się

Że świeciłam wczoraj własnym światłem, siedząc jak głupek przed laptopem i gapiąc się z rozczuleniem na małe okienko z jego twarzą. A co gorsza, była to twarz nie mniej głupio rozczulona niż moja własna.

********

E: Tak sobie myślę, że chciałbym mieć dzieci z Twoimi oczami i nie wiem jak to zrobić.

ja: Hm, ja też nie wiem. Poza tym zdaje mi się że ciemne oczy są genetycznie silniejsze i pewnie dzieci i tak miałyby oczy Twoje.

E: No co Ty, kto tak mówi???

ja: Z biologii pamiętam. Ale masz 25 procent szans. A jeszcze poza tym, takiego koloru oczu jak mój, nie widziałam u nikogo innego, więc może naprawdę nie być łatwo.

E: To co? Znaczy nie będę miał wyboru i trzeba będzie brać co jest pod ręką??

Skomentuj

