Przestaje padać.

Powoli.

Jeśli teraz zaczniemy dyskutować, ja się zrobię bardzo nieprzyjemny dla Ciebie, Ty, jako że nigdy nie dajesz mi na górę, teraz też nie dasz mi na górę, i na końcu będziesz krzyczeć, trzaśniesz laptopem, możliwe że zaczniesz płakać z wściekłości, a potem napiszesz mi mejla na którego ja nie odpiszę. Dlatego NIE zaczniemy teraz dysktutować. Pomyślę o tym co powiedziałaś, później. Teraz opowiem Ci o moich tępych studentach, należących do tego dziwnego gatunku zwanego humanistami, który nie ma bladego pojęcia o matematyce, i do którego Ty możliwe że też należysz, żebyś zaczęła się uśmiechać i kto wie, może się zapomnisz i zaczniesz się do mnie odzywać i też mi coś opowiesz. To uważaj. Wczoraj na zajęciach…

Ale słońce jeszcze nie wyszło.

Skomentuj

