Zamach na mnie był

Dokonany pod pretekstem przyniesienia kluczy od piwnicy z magazynu. A magazyn budowano niewątpliwie z myślą o zamachu terrorystycznym albo trzęsieniu ziemi, bo nie uwierzę, że pięciowarstwowe, pancerne, stalowe i ciężkie jak nieszczęście drzwi mają na celu ochronę przed kradzieżą szczotek do zmiatania i mopów, worków ze śmieciami oraz nieszczęsnych kluczy od piwnicy. Niezależnie jednak od sensu ich ciężaru, parszywe drzwi najpierw długo opierały się mojemu rozpaczliwemu ciągnięciu za klamkę, a jak w końcu ustąpiły i postawiłam jedną nogę w środku, drugiej nie było mi już dane postawić, bo zamykając się dały mi takiego dubla w część tylną, że wleciałam do środka głową do przodu i bez zbędnych ruchów nogami.

I tak o to zamachnęły się na mnie drzwi. Ja to mam pasjonujące życie.

Skomentuj

