Día de perros

Spis nieszczęść na dziś:

1. Na hebrajskim jestem 100 lat nie za żadnymi murzynami, a za neandertalczykiem, za pierwotniakiem, a może i w ogóle za stworzeniem świata. W dowód pozwolę sobie zakomunikować, że mój kurs powtarzał dziś czas przeszły oraz tłumaczył autentyczne kawałki Biblii, podczas gdy ja mam jeszcze kłopoty z alfabetem, co jest niestety fundamentalną przeszkodą w czytaniu. O tłumaczeniu nawet nie wspominając.

2. Zamykają mi filię fabryki. Niby nie oznacza to wyrzucenia na bruk, a zaledwie przeniesienie do innej filii, ale kurde czuję się zrobiona w tak zwanego chuja. O.

3. Najnowsze buty w postaci listonosza z paczką dotarły w poniedziałek, mogę się założyć że 5 minut po tym jak ja wyszłam z domu, i należy je teraz odebrać na poczcie. Na poczcie GŁÓWNEJ, dodam.

4. Spadły mi na nogę drzwi od pracowego kosza na śmieci, nie pytajcie jakie drzwi i jak mogły spaść. Spadły i już. Z napięciem czekam teraz na czarnego siniola na środku stopy, na pewno będzie imponujący.

5. I w ogóle.

komentarze 2 so far »

  1. 1

    jaga1973 said,

    Czy dzisiaj już lepiej? Może buty chociaż już są tam gdzie być powinny? (i pasują kolorystycznie do siniaka?) 😉

  2. 2

    solosetratadevivir said,

    Dużo lepiej! Buty dotarły, szare som w WĘŻOWĄ SKÓRĘ, więc do (obecnie) niebieskawego siniaka pasują jak ulał! Ale najlepsze jest to, że pierwszy raz nie zostawałam w tyle na hebrajskim! Nie wiem jak to się stało, ale potrafiłam czytać! Juhu!
    (o cholera, same wykrzykniki :))


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

