Patriotycznie

mis

W pierwszej chwili myślałam że to jakaś aluzja do mojej figury, że gówniarz podpisuje to zdjęcie moim imieniem (bo nie da się ukryć, że w moim ukochanym swetrze pewne zbieżności z misiem prezentuję), ale potem obejrzałam cały album i zobaczyłam, że misiów jest więcej, a ten reprezentuje Polskę.

I poczułam następujące rzeczy:

  • przepiękny miś, mówię Wam, na zdjęciu był jeszcze ten co reprezentował Niemcy i Chile i naszemu do pięt nie sięgają
  • powinni mianować mnie ambasadorem honorowym Polski w Chile, tylu osobom tam kojarzę się z Polską, o której zwykle nie mają bladego pojęcia, i nigdy nie myślałam że może to być takie… szczególne uczucie. Prawie jak Ludwik XIV Burbon.
  • ja też chcę do Buenos Aireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

Przy ostatnim punkcie nie byłam już patriotyczna, ale za to całkiem zielona z zazdrości.

A wczoraj nie przestało padać a-ni-na-chwi-lę.

Skomentuj

