Rozmowa przez ocean cz.2

Po obowiązkowym sprawdzeniu dżimejla wchodzę na fejsbuk i widzę że jest.

ja: Debil.

E: Mówi się ‚Cześć, jak się masz’.

ja: Wiem że się mówi, ale ty się zawsze dobrze masz, więc to przeskoczyłam.

E: (smiejąc się, jak mniemam) Aha, to nie spodobał ci się mój mejl?

ja: Nie mówię że mi się nie spodobał, bardzo ładny, mówię że debil jesteś.

E: A. A ty, jak się masz?

komentarze 2 so far »

  1. 1

    lovesick said,

    a myślałam że tylko ja mam to do siebie, że zaczynam rozmowę z pewną osobą od „nienawidzę cię!” (i nienawiść ta dosyć specyficzna jest ;)) bo zwykłe hej jest dla frajerów ;P

  2. 2

    solosetratadevivir said,

    Hihi, widocznie ten typ tak ma :))


Comment RSS · TrackBack URI

Skomentuj

